mandag 13. februar 2012

This is my life


Denne plakaten henger på kontoret mitt som en reminder i hverdagen; her står det veldig mye smart! ;) I dag kan jeg dele en stor nyhet; jeg har sagt opp jobben min etter 12 år i Cisco og begynner som Marketing Manager for Norge, Danmark & Island for Trend Micro. Gleder meg masse til mange nye & store utfordringer! 2012 har begynt i racertempo på alle mulige områder og det går virkelig i ett døgnet rundt. Dette resulterer i at det blir litt mindre tid til blogging for tiden, da dager og kvelder går med til et giga-stort event jeg jobber med og som vil finne sted 13. mars. I tillegg er vi i innspurten på hyttebyggingen - håper å være i mål om halvannen uke! Men moro...  :) Life is short. Live your dream and share your passion!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar