torsdag 12. januar 2012

I want candy


For en som ikke spiser godis, så er det jammen godt man har noe som heter eye candy! Det strømmer på med klær & tilbehør i pastellfarver denne våren, men for de av dere som er som undertegnede - det vil si utstyrt med en god dose fregner, så kan det være en idé å holde seg mest til accessories i den farveskalaen... Jeg har akkurat bestilt meg min første gule portfolio clutch som ligger og venter på meg i London. Skal dele et bilde av den så snart vi treffes!


Personlig er jeg mer tilhenger av litt skarpere farver på klær - som f.eks. denne silkekjolen fra See by Chloé. Denne er fra fjorårets kolleksjon, men det kommer veldig mye i den samme stilen denne våren også - såvel billig som dyrt! En slik søt kjole kan man jo enkelt rocke opp noen hakk med de rette skoene & det rette tilbehøret. Det beste av alt er at den passer i de fleste anledninger - året rundt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar