mandag 16. januar 2012

It's official...



"Every girl needs a pair of leather shorts". Net-a-Porter
Jeg kunne ikke ha vært mer enig; jeg kjøpte meg en fra 'Kate Moss for Top Shop' når jeg bodde i NYC og har brukt den utrolig mye - sommer som vinter. Det beste er at det er superenkelt å style den såvel opp som ned. Bortsett fra vesken, så synes jeg denne outfit'n var passe laidback og veldig stilig (nå kler jo Miranda Kerr det meste også da...). Nå fikk jeg - om mulig - bare ennå mer lyst på de blå pumpsene fra Jimmy Choo (ref. Ut i det blå)! Hva gjelder tilbehør, så står man jo ganske fritt med et slikt antrekk. Styler man den med en blazer og lekker skjorte, så synes jeg det er fint å roe ned mengden av smykker. Til dette hadde jeg imidlertid lasset på med armbånd á la disse:


Fant meg noen "lærbelte-armbånd" på barneavdelingen på Lindex i dag; de kostet hele 10 kr per stykk! :) Det er en stund til de bare leggene kan slippes ut; på med strømpebuksene og nyt mandagskvelden i drømmeland!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar