tirsdag 10. januar 2012

Something old, something new...


... nothing borrowed, something blue! Men nå skal jeg ikke stå hvit brud heller; jeg ville bare vise et antrekk som jeg liker & min nye veske fra Alexander Wang! Dette er fjorårets modell ved navn Eugene; love it & tror den bare blir finere jo mer den blir slitt!


"Isbjørnpelsen" er fra Zara; kjøpte den i NYC før Isabel Marant kom med sine! Hva gjelder buksen, så var jeg lenge på jakt etter en kul, rød skinnbukse. De eneste jeg fant som var prima var fra Balmain og kostet $ 4000, men plutselig kom Gina Tricot med plæstik fæntæstic. Jeg slo til på sistnevnte jeg; man blir jo relativt raskt lei av en knallrød bukse!


Dette smykket kjøpte jeg i en vintagebutikk i Nolita, NYC; innmari glad i det! Det er egentlig mye finere sammen med en enkel hvit skjorte... Another day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar